Pārdošanas Formula 2014 – 28.10.2014.
28.oktobrī viesnīcā Radisson Blu Latvia notiks konference “Pārdošanas Formula 2014”, kurā uzstāsies 16 spilgti pārdošanas eksperti no dažādām nozarēm.
Pasākumā dzirdēsiet:
1. KĀ UZVARĒT KONKURENCĒ UN NOPELNĪT VAIRĀK 2014. GADĀ? MAKSIMĀLU PĀRDOŠANAS
REZULTĀTU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI
Par jaunākajām pārdošanas metodēm 2014.-2015. gadā, par to, kā uzvarēt izaicinošajā un dinamiskajā
biznesa vidē, par pārdošanas metodēm, kas darbojas visā pasaulē, konferencē stāstīs Nigels Risners –
viens no Apvienotās Karalistes iedvesmojošākajiem un revolucionārākajiem pārdošanas ekspertiem,
vienlaikus daloties idejās par to, kādā veidā pārdevējam ir iespējams nopelnīt vairāk.
2. TELE2 NODARBĪBAS EFEKTĪVAS PĀRDOŠANAS REALIZĀCIJAI
Jānis Spoģis, “Tele2” komercdirektors.
3. KĀ VEIDOT ATBALSTA SISTĒMU UZVARĒTĀJU KOMANDAI?
Pārdošanā visbiežāk uzmanība tiek pievērsta katra pārdevēja prasmēm, taču patiesībā tas ir komandas
darbs: izmaiņas kontekstā, piemēram, uzņēmuma stratēģijā, komandas sastāvā vai konkurentu aktivitātēs,
ietekmē arī pārdevēju individuālo sniegumu. Šajā prezentācijā Sandra Krisberga iepazīstinās Jūs ar vienu
no veiksmīgākajām pārdošanas pieejām B2B segmentā. To pielietojot, Jūsu pārdošanas komanda spēs
labāk izveidot klientu attiecību stratēģiju, izprast sava piedāvājuma stiprās puses un klienta biznesa
specifiku, kā rezultātā tiks izveidota konkurēt spējīga un ilgstoša sadarbība.
Sandra Krisberga, “TRIVIUMS apmācība” Biznesa konsultante un pasniedzēja.
4.SAVUS KLIENTUS AR „WOW!” UN IEGŪSTIET VĒLAMOS PĀRDOŠANAS APJOMUS!
Jūs stingri varat nepiekrist uzskatam, ka Jūs varat būt veiksmīgs biznesā, par svarīgāko uzdevumu izvirzot
nepieciešamību padarīt savus klientus laimīgus. Taču tieši tas ir stāsts par STATOIL. Bez šaubām,
līdzšinējais ceļš nav bijusi pasaka, kā varētu iedomāties. Katru gadu Jūs kaut ko darāt, cerot, ka konkrētais
solis radīs „WOW!” Jūsu klientiem, taču ikviena jauna gada sākumā nākas saskarties ar pārsteigumu, ka
klientiem atkal ir nepieciešami jauni pārsteigumi, kas izraisītu viņos „WOW!” sajūtu.
Kas iepriekš ir bijis „WOW!”, tagad kļūst par „VAJAG!” Tādējādi mums atkal ir nepieciešams radīt jaunus
„WOW!” variantus.
Kā STATOIL pārsteidz savus klientus ar „WOW!”, un kāda ir pieeja, lai to spētu īstenot?
Māris Kalniņš, “Statoil Fuel & Retail Latvia” pārdošanas direktors.
5. PĀRDOŠANAS GARŠA
Laura Vanaga-Mickeviča, „Eiro Personāls” Klientu attiecību vadītāja, koučs.
6. TALANTĪGS PĀRDEVĒJS VAI PĀRDOŠANAS TALANTS?
Man ir nācies redzēt ievērojamu skaitu pārdevēju, kuru viena daļa sasniedza augstākos mērķus, citi
samierinājās ar pieticīgāku sniegumu.Ļoti intensīva un lielākā praktiskās pārdošanas conference 26601182
PārdošanasFormula’ 2014 28.10.2014, Rīga, konferences@confinn.eu
Jau devīto gadu meklēju atbildi uz jautājumu: “Kuri faktori visbūtiskāk ietekmē pārdošanas rezultātu?”
Atbilžu meklēšana līdzinās ceļojumam laikā un pieredzē, un šajā ceļa posmā esmu atradis dažas izcilas
atbildes. Ar prieku tās prezentēšu konferencē!
Jānis Audijāns, biznesa konsultants, “SmartStream” valdes priekšsēdētājs.
7. VEIKSMĪGA BIZNESA ATSLĒGA – APMIERINĀTS UN LAIMĪGS KLIENTS
Mana līdzšinējā pieredze pārdošanā un klientu apkalpošanā nemaldīgi saka priekšā, ka nepastāv viena
unikāla pārdošanas formula; katrs klients, biznesa sfēra un tirgus situācija pieprasa savu veiksmīgo formulu.
Taču manā praksē viena atziņa ir pārāka par citām. Tā nepārprotami vēsta, ka visa centrā ir klients un
klienta vajadzības. Var būt vislabākais produkts un vislabākā pārdošanas komanda, apgādāta ar
vislabākajiem pārdošanas rīkiem; taču, ja netiks uzmanīgi saklausīts klients un atrastas viņa patiesās
vajadzības, panākumi var tālu atpalikt no patiesā potenciāla. Dalīšos pieredzē ar veiksmēm un neveiksmēm
par komunikāciju ar klientu un viņa vajadzību izprašanu.
Līva Vēliņa – Pētersone, SEB dzīvības apdrošināšana, Pārdošanas direktore, valdes locekle.
8. PĀRDOŠANA IR VIENKĀRŠA: VAI NU JŪS PĀRDODAT, KAD JŪSU KLIENTS SAKA JĀ, VAI VIŅŠ
PĀRDOD JUMS, KAD VIŅŠ SAKA NĒ!
Vai Jūs kādreiz esat domājuši, ka Jūsu vārdi pārdošanas zvanā veido Jūsu pārdošanas realitāti? Vai Jūs
kādreiz iedomājaties pārdot nepārdodot, vienkārši esot kopā ar savu klientu? Vai esat kādreiz domājuši, ka
Jūs varētu būt daudz efektīvāks tikai nedaudz mainot dažas lietas veidā kā Jūs runājat ar savu klientu?
Savā iedvesmojošā runā, pārdošanas konsultants no PĀRDOŠANAS SKOLAS Jānis Viegliņš dalīsies
dažos ieskatos par manipulācijām (neuztraucieties, tas ir labs vārds!) pārdošanā- vienkāršas lietas, ko
mainīt un padarīt maksimālu Jūsu pārdošanas.
Jānis Viegliņš, “JV Pārdošabas skola” vadītājs un dibinātājs.
9. BŪT TUVU SAVAM KLIENTAM… UN, JA NEPIECIEŠAMS, DOTIES UZ SILĪCIJAS IELEJU
“GetJar” dibinātājs, 2011. gada Eiropas vadītājs, kas ir viens no 25 Eiropas „Tech“ līderiem saskaņā ar „Wall
Street Journal” publicēto informāciju un ierindojas Top 40 ietekmīgāko cilvēku mobilo sakaru komunikāciju
jomā – Ilja Laurs.
10. IZVĒLIES UZSKATUS LABĀKU REZULTĀTU SASNIEGŠANAI
Deivids Cjukša, „Pārdošanas Guru 2013” laureāts, apgalvo, ka visi līdzšinējie panākumi nebūtu iespējami
bez viņa lieliskā atklājuma saistībā ar pārdošanas jomu: “Dažreiz Tu uzvari, dažreiz Tu zaudē. Tā ir dzīve!
Tomēr, ja Tu atrodies tirdzniecības sfērā, Tev absolūti ir nepieciešams iet tādu ceļu, lai uzvarētu! Citāds
rezultāts Tevi neapmierina, vai ne?
Šajā konferencē es vēlos dalīties ar savu mācību un atklājumiem par paša piedzīvoto
pagrieziena punktu – par manu ticību pārdošanai, manu uzticību klientiem un
galvenokārt par manu ticību sev. . Es ceru, ka mans stāsts Jūs iedvesmos un aicinās izmēģināt konkrētas
pieejas daudzveidīgos veidos!”
11. PĀRDOŠANAS VADĪBAS INSTRUMENTI REZULTATĪVĀKAI PĀRDOŠANAI
Katrs pārdevējs izmanto dažādus paņēmienus, lai sevi motivētu un sasniegtu augstākus rezultātus. Katrs
pārdošanas vadītājs, vadot komandu, izmanto savus vadības instrumentus, metodes vai iedzimtos talantus,
lai iesaistītu, motivētu un sasniegtu vairāk.
Ir daudz un dažādi paņēmieni. Nav tādas pareizās un vienīgās formulas, bet ir laika gaitā sevi pierādījuši
instrumenti, kas palīdz gan pārdevējiem, gan viņu vadītājiem izgaismot vājās vietas un pašiem tālāk
pieņemt lēmumus, kā rīkoties.
Dace Briede-Zālīte prezentēs savus gandrīz divu gadu desmitu pārdošanas pieredzē uzkrātos instrumentus
un tehnikas, kurus varēsiet pielietot uzreiz savā praksē. Apkopotais balstās uz patiesiem Latvijas
uzņēmumu pārdošanas komandu pieredzes stāstiem.
Dace Briede–Zālīte, “Moresales Latvia” valdes locekle, pārdošanas un personīgās
izaugsmes trenere
12. JAUNĀS PĀRDOŠANAS ĀBECE
Biznesa vide šobrīd ir ļoti dinamiska un mainīga. Un tā arī ietekmē pārdošanas procesu, kas ir ārkārtīgi
mainījies pēdējās desmitgades laikā. Bieži vien tās pārdošanas tehnikas, kas ir bijušas lietderīgas iepriekš
vairs nevar izmantot mūsdienās. Vai nu pārdošanas speciālisti šīs izmaiņas pieņem un mācās vai arī zaudē konkurences cīņā. Kādi pārdevēji ir nepieciešami jaunajā tirdzniecības vidē? Kā mūsu loma kā pārdevējam
un pārdošanas vadītājam mainās? Iedvesmojoties no Laura veiksmēm un neveiksmēm.
Lauris Kalve, “Statoil Fuel & Retail Latvia” Korporatīvo klientu attiecību vadītājs.
13. UZVARĒTU SAVUS KLIENTUS 2.0
Internets ir izmainījis mūsdienu klientu un pircēju uzvedību. Pirkšanas lēmumu pieņemšana notiek atšķirīgā
veidā un citā pārdošanas procesa fāzē. Taču daudzas pārdošanas komandas nav pielāgojušās šīm
izmaiņām un turpina tirgot pa vecam, radot sev liekus šķēršļus.
Šī uzstāšanās par to, kā mainīt pārdošanas pieeju efektīvam darbam ar klientu 2.0.
Mārtiņš Martinsons, „FranklinCovey Latvija” treneris, konsultants, koučs.
14. SERVISS UN KVALITĀTE – PANĀKUMU ATSLĒGA
Reizēm Tu iemācies daudz vairāk, ja gūsti tiešu ieskatu konkrētā jautājumā. Šī iemesla dēļ Mārtiņš Rītiņš
ekskluzīvi dalīsies informācijā par restorāna biznesu:
• Servisa kvalitātes loma sekmīgā restorāna vadīšanā;
• „Michelin” inspektora vizītes restorānā;
• Viesmīļa loma servisa kvalitātes nodrošināšanā;
• Pavāra loma servisa kvalitātes nodrošināšanā;
• Apkalpošanas nianses;
• „Slow Food” filozofija.
Mēs esam pārliecināti, ka, klausoties visos neticamajos un iedvesmojošajos stāstos, kas piedzīvoti
restorāna „Vincents” darbības laikā, Jūs gūsiet daudz vairāk, nekā Jūs spētu iedomāties saistībā ar
Jūsu izaugsmi pārdošanas jomā. Izbaudiet!
Mārtiņš Rītiņš, restorāna “Vincents” direktors un biedrības “Slow Food Riga”
prezidents.
15. TU PĀRDOD? VAI ESI PĀRLIECINĀTS, KA TIEŠĀM PĀRDOD???
„Mercuri International” vairāk nekā 20 gadu darbības laikā Baltijā ir atklājuši, ka eksistē
daudzi un dažādi mīti, spekulācijas un banalitātes saistībā ar PĀRDOŠANU. Arvils Stikuts savas
prezentācijas laikā dāvās konferences dalībniekiem iespēju skaidrāk apzināties, kādā veidā, kurās
situācijās, ar kādu efektivitāti klientu menedžeris veic pārdošanas sarunas ar klientiem.
Šis aspekts var palīdzēt noteikt nozīmīgākos momentus klientu menedžera darbībā,
lai tādējādi būtu iespējams koncentrēt lielāku uzmanību sarunas ar klientu vadīšanai pretim pirkumam.
Arvils Stikuts, “Mercury International” biznesa konsultants un personīgās efektivitātes
treneris.
16. KO NOZĪMĒ PĀRDOT SEVI? DOMĀŠANA UN TEHNIKA
Mēs visi zinām, kā pārdot preci, cenu, ieguvumus, uzņēmumu utt. Taču eksistē būtisks jautājums – cik lielā
mērā mēs apzināti pārdodam sevi? Kā iespējams mainīt domāšanu un mērķtiecīgi sākumā pārdot uzticību,
sevi, gūstot rekomendācijas un tādējādi sevi padarot par vēl pieprasītāku preci nekā produkts, ko
piedāvājam? Kur ir robeža starp pašapziņu un iedomību? Laika tērēšanu sociālajos tīklos un mērķtiecīgu
sava tēla veidošanu? Kādas ir jaunākās atziņas, kļūdas un pieredze? Un, galu galā, cik maksā Tavs zīmols,
cik daudz pats esi tajā ieguldījis, un cik citi cilvēki ir gatavi par to maksāt?
Valters Gražulis, “WIN partners” valdes loceklis un biznesa konsultants.
Vairāk par konferenci : http://www.pardosanas-formula.lv