Pārdošanas apmācības
Trenēti pārdevēji sasniedz vairāk. Viņiem piemīt azarts sasniegt gan personīgos, gan uzņēmuma mērķus. Pārdevējam piemīt specifiska domāšana , ko var trenēt. Īsts pārdevējs vispirms ierauga iespējas.
Strādājot ar ārpakalpojumu projektiem mēs redzam, ka liela nozīme pārdevēju veiksmes stāstam ir pareizie argumenti pārdevēja rokās. Pirms mēs ejam pie klienta mums visiem ir jābūt vienotai platformai, kas ir produkta konkurence priekšrocības. Artūrs Irbe ir teicis, ka starpība starp “ļoti labu” un “izcilu” it tikai papīra plānumā. Tātad, pārdevējiem ir jāmāk šo “papīra plānumu” pārvērst skaistā pārdošanas stāstā.
Pārdošanas diagnostika – palīgs pārdošanas komandu vadītājiem. Diagnostikā – 40 jautājumi katram pārdevējam. Sistēma pārdošanas vadībai ļaus ieraudzīt, kādi uzlabojumi ir nepieciešami katra pārdošanas speciālsta līmenī, kā arī – kādi procesu uzlabojumi dotu papildu pienesumu biznesam. 90 minūšu individuāla saruna ar katru pārdevēju. Kopsavilkuma atskaite vadībai.
Sešu nodarbību cikls ( 6 x 3 stundas) pārdošanas prasmju paaugstināšanai. Katra nodarbība notiek 3 stundas – reizi nedēļā. Nodarbības balstītas uz klienta psiholoģijas izpratni, dažādām pārdošanas tehnikām un pozitīvās domāšanas treniņu. Interaktīvās nodarbībās pārdevēji izprot, kādas kļūdas nereti tiek pieļautas saskarsmē ar klientiem. Tiek apgūtas praktiskas zināšanas par cilvēku personības tipiem un uzlabotas komunikācijas prasmes.
Kā vieglāk gūt panākumus? Pozitīvās domāšanas seminārs. Licenzēta programma, kas balstīta uz angļu psihologa un pozitīvās domāšanas guru Brajena Meina „Goal Mapping” teorijas. Seminārs enerģizē un dod izpratni, kā sasniegt uzstādītos uzdevumus vieglāk. Interaktīva grupas nodarbība ar saliedējošiem vingrinājumiem dienas nobeigumā.
Attālinātā pārdošana pa telefonu. Divu dienu apmācības par pārdošanas tehnikām telefonpārdošanā, kad klientu ir jāuztver, klausoties viņa teiktajā. Tēmas, ko izrunāsim:
Klientu tipi – Vai pazīstam savus klientus?
Pārdošanas pamatprincipi – Kāpēc cilvēki pērk? Kad cilvēki pērk?
Pārdošanas matemātika – mērķu uzstādīšana, procesu mērījumi.
Pārdošanas sarunas struktūra.
Jautājumu uzdošanas tehnika.
Klausīšanas prasmes.
Kā atklāt klienta vajadzības?
Klientu iebildumi.
Kā tikt galā ar negatīviem klientiem?
Pirkšanas signāli.
Pieņēmumi/fakti – bremzējošie faktori, kas neveicina sarunas attīstību.
Pārdevēja personīga atbildība – kur sākas un, ar ko beidzas?
Sešas cilvēciskās vajadzības. Seminārs balstīts uz amerikāņu psihologa un izaugsmes trenera Antonija Robinsa teoriju par cilvēciskajām vajadzībām (Six Human Needs) un cilvēku ārējām reakcijām, ja tās ir disbalansā. Izprotot šīs vajadzības, pārdevēji labāk spēs saprast klientu un līdzcilvēku reakcijas. Iegūtās zināšanas palīdzēs darbam un ikdienas saskarsmē. Enerģizējoša nodarbība ar interaktīviem vingrinājumiem, kas pacels pārdevēju tonusu un iedos sparu nākošajam darba cēlienam. Semināra ilgums 3 stundas.
Personības profila noteikšana pēc „DISC” metodes. Seminārs balstīts uz pshihometriskā testa aizpildīšanu un sava personības tipa noteikšanu. Seminārā pārdevēji iegūs zināšanas par dažādiem personību tipiem, to mijiedarbību ar mērķi – labāk atpazīt sava klienta uzvedību un reakcijas, labāk sagatavoties piedāvājumu izteikšanai un sadarbībai. Interaktīva nodarbība, kuras laikā iegūtās zināšanas mijas ar bagātīgiem pieredzes stāstiem. Semināra ilgums – 3 stundas.
Seminārs pārliecības un pašapziņas stiprināšanai.
- Kā attīstīt sevī ieradumu : domāt un uzvesties pārliecināti?
- Kas ir stereotipiskie uzskati? Kā tie radušies?
- Trīs soļi iekšējo bloku noņemšanai.
- Iegūsim mērījumu savai šī brīža pārliecībai par sevi (pašapziņas tests).
- Izrunāsim, kā, mainot fokusu, mainās mana domāšana un darba spējas?
Detalizētāk par mūsu semināriem izstāstīsim tikšanās reizē!
Zvaniet mums: 29 404 368
Rakstiet mums: dace.briede.zalite@moresales.lv