[ARHĪVS] Pavasara lekciju kurss pedagogiem „Pozitīvs lādiņš stiprākai pārliecībai”
2013.gada pavasarī Jauniešu akadēmija „Pacelt Pasauli” piedāvā paplašinātu personības pilnveides lekciju kursu pedagogiem. Nodarbības vadīs akreditēta personīgās izaugsmes koučinga trenere DACE BRIEDE-ZĀLĪTE, kas savas zināšanas ir apguvusi Londonas Koučinga akadēmijā.
Kā pozitīvā domāšana var palīdzēt radīt kvalitatīvākus lēmumus? Kā labāk veidot saskarsmi, izprotot otra vajadzības? Kā manas personības tips reaģē uz pārmaiņām? Kā emocionālā labsajūta ietekmē manu ikdienu un darbu ar audzēkņiem? Kā spēcināt sevi un pacelt pašapziņu? Uz šiem un daudziem citiem jautājumiem meklēsim atbildes lekcijās.
1. lekcija –“Ja gribam uzsākt izmaiņas”. Seminārs balstīts uz angļu psihologa Brajena Meina „Goal Mapping” programmu. Seminārā apgūsim:
- Kā vislabāk darbināt savu prātu, lai radītu pozitīvas pārmaiņas?
- Kā pareizāk uzsākt, ja gribam kaut ko mainīt?
- Kas ir šķietamie šķēršļi, un kas ir īstenie motivātori ceļā uz iecerēto?
- Apgūsim tehnikas, kā izplānot savu mērķi.
Semināra ilgums – 2 stundas un 30 minūtes.
2. lekcija – “Sešas cilvēciskās vajadzības”. Seminārs balstīts uz amerikāņu psihologa un izaugsmes trenera Antonija Robinsa teoriju par cilvēciskajām vajadzībām un cilvēku ārējām uzvedības reakcijām, ja tās ir disbalansā.
- Kādas ir cilvēciskās vajadzības, kas liek meklēt izaicinājumus un atteikties no dažkārt labi sakārtotas dzīves?
- Kā prasmīgāk veidot saskarsmi darbā, sabiedriskos pasākumos un ikdienā ar līdzcilvēkiem, zinot citu vajadzības?
- Kā uzlabot savu „mārketingu”?
- Pielikumā : Pētījums par Latvijas jauniešu vajadzībām. Pētījuma veidotājs SIA “Pacelt Pasauli” sadarbībā ar pētījumu firmu “Data Serviss”. Pētījums veikts 2010.gada oktobrī.
Semināra ilgums – 2 stundas un 30 minūtes.
3. lekcija – “Kas ir mani trumpji un trūkumi stresa, un pārmaiņu laikā?”. Šī nodarbība atklāj, ka dažkārt cilvēki nespēj sasniegt iecerēto tāpēc, ka izmaiņu laikā mēs parasti nonākam ārpus mūsu komforta zonas.
- Kā dažādi personību tipi reaģē jaunos apstākļos un kā, kad iestājas rutīna?
- Kā Jūsu personības tips uzvedas pārmaiņu laikā?
- Aizpildīsim testu un uzzināsim, kas tieši ar mani notiek stresa situācijās?
- Izrunāsim, kā mūsu patiesās vērtības var veicināt vai bremzēt plānotās izmaiņas.
- Kā šīs zināšanas man var palīdzēt darbā ar audzēkņiem?
Semināra ilgums – 2 stundas un 30 minūtes.
4. lekcija – Kā izmainīt stereotipus un iegūt stiprāku pārliecību?
Seminārs balstīts uz Koučinga Akadēmijas (UK) pasniedzējas un psiholoģes Pamas Lidfordes mācību par pašapziņas un pašnovērtējuma ietekmi uz mūsu ikdienu, un spēju sasniegt savus mērķus, ja esam bez negatīviem stereotipiem.
- Kā attīstīt sevī ieradumu : domāt un uzvesties pārliecināti?
- Kas ir mūsu vērtības un stereotipiskie uzskati? Kā tie radušies?
- Pozitīva iekšējā dialoga spēks.
- Jaunas pārliecinošanas uzvedības apgūšana.
- Pārliecinoša uzstāšanās. Kas jāņem vērā?
Seminārā pedagogi apgūs izpratni par to, ka vērtības ir mūsu dzīvē ceļazīmes un stereotipi ļoti bieži darbojas kā bremzes.
Nodarbība ar interaktīviem vingrinājumiem, kas pacels pedagogu tonusu un iedos sparu nākošajam darba cēlienam.
Semināra ilgums – 4 stundas.