01.12.2017. Auces vidusskola
01.12.2017. Mērķu plānošanas nodarbība: Kā atrast savu nākotnes aicinājumu? Auces vidusskola
Man ļoti noderēja šī lekcija. Es sapratu, kā pareizi skatīties uz mērķiem, kā to pareizi izvēlēties un kā līdz tiem nonākt. Man likās, ka es sāku saprast to, kā man ir jādomā un kas man ir jādara, lai es iegūtu to, ko vēlos! Man patika, bija ļoti interesanti. Mentores bija atsaucīgas un izpalīdzīgas, paskaidroja, ko nesapratu. Linda Jakuboviča, 11.klases skolniece.
Šī lekcija deva man sajūtu, ka es jau esmu apguvis savu profesiju un esmu jau paveicis savus sapņus. Šī nodarbība būs ļoti efektīva, visiem, kuri plāno savu nākotni. Dāniels Kļaviņš, 12. klases skolnieks.
Šī lekcija par mērķu plānošanu un to īstenošanu man bija ļoti noderīga. Man personīgi palīdzēja izprast to, pie kā man ir jāpiestrādā, lai es nokļūtu līdz savam mērķim. Es arī sapratu to, ka svarīgs ir laiks un savs laiks ir jāizmanto lietderīgi. Noteikti iesaku arī citiem paklausīties šādu lekciju un pats galvenais- ieklausīties tajā, ko stāsta. Annija Andreičikova, 12. klases skolniece.
Deva iespēju izprast sevi, savus mērķus un nākamo profesiju. Palīdzēja aizdzīt bailes un rast mieru. Palīdzēja atsperties un saprast, ka vajag tikai darīt. Paldies! Dace Katrīna Strazda, 12. klases skolniece.
Šī lekcija man ļoti palīdzēja izprast, kas es vēlos būt un kas es būšu. Palīdzēja uzzināt, kā veidot mērķi, kā arī bija interesanti uzzināt, kā kontrolēt savu prātu. Šīs zināšanas man noteikti palīdzēs izveidot, izplānot savu nākotni. Liels paldies! Laura Jadčenko, 10. klases skolniece.
Es uzskatu, ka šis laiks tika izmantots lietderīgi, jo personīgi es sapratu savus tālākos mērķus, kā līdz šim mērķim tiekties, ko papildus man vajadzētu darīt. Mērķu karte ir ļoti noderīga savu tālāko plānu nospraušanai un realizēšanai. Vera Romonovska, 12. klases skolniece.
Laiku pavadīju lietderīgi, atnākot uz lekciju, jo bija iespēja veltīt laiku domām par savu profesiju. Patika, kā lekcija tika pasniegta. Sapratu, ka ir nepieciešams domāt pozitīvi, pēc iespējas mazāk jāizmanto vārdi- nav, nevaru, neesmu, negribu, nepatīk-, tādi vārdi, kuri iedveš negatīvismu, neļauj piekļūt mērķiem, tie sarežģī ceļu uz mērķi. Santa Junkure, 12. klases skolniece.
Man personīgi šī plānošanas karte deva lielāku pārliecību un apziņu par sevi un saviem mērķiem. Tas lika strādāt vairāk manai iztēlei- daudz izteiktāk kā iepriekš. Spēju iztēloties sevi ar citiem cilvēkiem, veidojot savu mērķi un attīstoties. Man tas noteikti nāks par labu! Ir daudz lielāka motivācija sākt rīkoties jau šodien, dzirdot un klausoties cilvēkā, kurš sasniedzis mērķus tieši pēc šīs pašas metodes. Intars Jomants, 12. klases skolnieks.