[ARHĪVS] Jāņu zāle pārtop spēcīgā biznesā – Lotte Tinsenkopfa – Iltnere par Madara Cosmetics
Publikācijas datums: 2.maijs, 2016
Šodien ir noslēguma tikšanās Jauniešu akadēmijas „Pacelt Pasauli” projektā „Līderi Jauniešiem”.
Spēja noticēt savam produktam un pārliecība par sevi ir ļoti svarīga. Sākot uzņēmējdarbību, tā atsver daudz ko citu – arī to, ka nav pieredzes vai pamatkapitāla.
Par to ir pārliecināta Lotte Tisenkopfa-Iltnere, SIA „Madara Cosmetics” līdzīpašniece un vadītāja, kura noslēgs pavasara sesiju Rīgas Franču licejā.
Lotte savu uzņēmumu nodibināja, kad viņai bija 23 gadu un mudina mainīt Latvijā esošo tendenci savu biznesu veidot 30-40 gados. To, viņasprāt, labāk darīt uzreiz pēc pirmās darba pieredzes iegūšanas, jo priekšrocība ir iegūtais laiks. Lottes pirmā darba vieta bija SIA „Mikrotīkls”, kur viņa strādāja par mārketinga asistenti. Pēc tam pusgadu strādājusi Japānas uzņēmumā „FedEx”. Tā bija unikāla iespēja redzēt, kā darbojas milzīga amerikāņu korporācija ar filiālēm visā pasaulē.
Lotte ir ieguvusi humanitāro zinātņu bakalaura grādu Āzijas studijās Latvijas Universitātē. Studējusi valodas, kultūras un uzņēmējdarbības priekšmetus – kā specializācijas virzienu izvēlējusies Japānu. Apguvusi valodas, kas šobrīd ļoti noder.
Viņa ir pārliecināta, ka labai izglītībai ir nozīme cilvēka dzīvē un karjerā, jo izglītība un prāta asums ir ārkārtīgi svarīgas lietas. Viņa saredz lielu jēgu skolā labi mācīties, jo, lai iegūtu kvalitatīvas atbildes uz dažādiem dzīves jautājumiem, arī biznesā, ir nepieciešama analītiska domāšana, kas veidojas izglītības ceļā.
„MADARA” bija Lottes pirmā biznesa iecere. Viņiem paveicās, jo izdevās satikties vairākiem „MADARAS” līdzdibinātājiem un izveidot spēcīgu komandu, kurā katrs bija spēcīgs savā sektorā – finansēs, mārketingā, dizainā. Viņiem nebija nekādas pieredzes kosmētikas biznesā – tikai ieskrējiens, dzirksteles acīs un spēja noticēt sev.
Ar savu iedvesmojošo biznesa pieredzi Lotte dalīsies ar jauniešiem, jo viņiem līdz 23 gadiem un, iespējams, savam pirmajam biznesam nemaz nav tik tālu.